sobota, 26 stycznia 2013

Moje rysunki ;)

Dziękuję wszystkim za te pozytywne komentarze i obserwowanie mojego bloga. Mam nadzieję, że w przyszłości liczba komentatorów i obserwatorów znacznie wzrośnie. Cieszę się, że podoba Wam się to, co próbuję stworzyć. Dlatego dzisiaj chciałam dodać kilka moich rysunków. W pierwszej notce pisałam, że lubię rysować, no i teraz macie na to dowody XD Dajcie znać, czy podobają Wam się moje rysunki. Wiem, że mistrzem świata to ja nie jestem, ale lubię tak sobie pobazgrolić ;3
Gdy pod tym postem będzie sporo pozytywnych komentarzy, może dodam jeszcze i inne rysunki? :D

26 komentarzy:

  1. no no artystka z Ciebie ... Obserwujemy siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ale słooooooooodziaki !! Uwielbiam Kubusia Puchatka. Narysujesz Kłapouchego ? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo matko! Jakie cudeńka! Też lubię rysować, ale preferuję jednak żywe osoby. ;)
    ej, a możesz narysować spangboba - czy jak to tam się pisze? ;))
    obserwuję i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga. ja ostatnio też zaczęłam. ;)
    http://i-chaange-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Spongeboba narysowanego! Popołudniu dodam nową notkę wraz z jego rysunkiem ;3

      Usuń
  5. świetnie rysujesz ! zazdroszczę talentu :) obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, Emo ^ ^
    Nie wymyślę nic innego . - . Nie lubię pisać komentarzy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie rysujesz, uwielbiam te bajki :D obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje rysunki <3
    + Czy potrafiłabyś narysować którąś z czytelniczek?:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, ludzie nie wychodzą mi zbyt ładnie, ale spróbować zawsze można xD

      Usuń
  10. Fajny blog :) Masz talent plastyczny widać ;) Obserwuję ? rewanż ?
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej. bardzo ładne :D Masz talent

    zapraszam, będę wdzięczna
    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Twój blog został nominowany do Tagu 'the Versatile Blogger'

    Więcej informacji na blogu : )

    http://outfitsbypatricia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym Cię poinformować, że Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Award!
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

    http://outfitsbypatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie rysujesz O.o ja niestety nie potrafie
    Zapraszam do mnie http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie masz nic ciekawego do powiedzenia - to lepiej nie komentuj ._.
Za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych odwdzięczam się tym samym :D
Dzięku za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie ;)