sobota, 26 stycznia 2013

Witam ^ ^

Zacznę od tradycyjnego przedstawienia samej siebie: mam na imię Martyna, lat 13. Co by tu jeszcze dodać ... No nic, w razie jakichkolwiek pytań, pisać w komentarzu. Kiedyś prowadziłam bloga, ale nie mam z tym miłych wspomnień, w szczegóły nie chcę wnikać. Moim hobby jest rysowanie i fotografia. Kocham małe dzieci, ale rodzeństwa niestety nie mam. Słucham głównie k-popu, ale tylko wybrane utwory. Nie mam ulubionego zespołu. Uwielbiam oglądać "Na dobre i na złe", mam tam swoją ukochaną aktorkę (spokojnie, spokojnie, nie jestem osobą zakochującą się w ludziach tej samej płci xd). No i nie wiem co jeszcze napisać. Wena się urwała ... Na blogu będę pisać o swoich przeżyciach, odczuciach, troskach dnia codziennego. Mam nadzieję, że ktokolwiek i kiedykolwiek tu zajrzy, bo inaczej stracę motywację i przestanę pisać. Jeżeli już zajrzałaś/eś, to skomentuj, proszę. Odwdzięczę się tym samym ;3 Możecie również dodać do obserwowanych, a obiecuję, że nie pozostanę dłużna :D Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. Fajnie się prezętuje<3
    http://mbgszn.blogspot.com/ to mój bloog

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, w prowadzeniu. ;). będę obserwować ;)).
    Zapraszam :
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :D
    Również obserwuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. też zaczynam dopiero, więc będę wpadać tu i zapraszam do mnie :)
    poszukiwaniesensuzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej z tej strony Autorki bloga o Kasi Dąbrowskiej. Bardzo się cieszymy że Ci się podoba. Twój także będziemy obserwować. Pozdrawiamy, Martyna i Anna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za ten blog . Wydajesz się być bardzo fajną osobą .Będę częściej wchodzić ,czytać i odwiedzać :D
    Obserwuję .

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się być ciekawą osobą, z chęcią przeczytam następne notki ;) powodzenia w blogowaniu oczywiście :)

    Obserwuję, rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blogg ;> Obserwuje Cię mam nadzieję że ty się odwdzięczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mi wszystko działa więc możesz obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie masz nic ciekawego do powiedzenia - to lepiej nie komentuj ._.
Za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych odwdzięczam się tym samym :D
Dzięku za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie ;)