poniedziałek, 11 lutego 2013

Dłuższa przerwa i chyba koniec...

Witam Was wszystkich po dłuższej przerwie. Mam dwie wiadomości: smutną i wesołą. Może zacznę od tej lepszej - otóż założyłam nowego bloga, zapraszam Mój nowy blog Tam również obowiązuje zasada "komentarz za komentarz" i "obserw za obserw". :D
Teraz druga wiadomość, trochę gorsza. Nie jest to pewne na 100%, ale myślę o usunięciu tego bloga. Nie wiem, czy dam radę ogarnąć 2 blogi na raz, a nie ukrywam, że tego bloga zaniedbałam, gdyż tamten drugi zabrał mi zbyt dużo czasu. Dajcie znać, co sądzicie o tym pomyśle... I oczywiście zapraszam na drugiego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie masz nic ciekawego do powiedzenia - to lepiej nie komentuj ._.
Za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych odwdzięczam się tym samym :D
Dzięku za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie ;)